Proces rekrutacyjny
Dowiedz się, jak wygląda nasz proces rekrutacji, znajdź ofertę pracy dla siebie i zrób pierwszy krok!
Złożenie aplikacji
- Aktualne oferty pracy zamieszczamy w zakładce „KARIERA” i na portalu pracuj.pl
- W ogłoszeniu szczegółowo określamy jakiej osoby poszukujemy i jakie kwalifikacje powinna posiadać. Jeśli uważasz, że jest to idealna praca dla Ciebie prześlij nam swoje CV na załączony w ogłoszeniu adres bądź za pośrednictwem formularza rekrutacyjnego
- Prosimy o dodanie klauzuli w której wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Selekcja aplikacji
- Następnym etapem jest analiza i selekcja przesłanych dokumentów. Dużą wagę przykładamy zarówno do wykształcenia jak i doświadczenia zawodowego
- Ważne są dla nas odbyte kursy i szkolenia. Wybieramy takiego kandydata, którego profil najbardziej odpowiada naszym potrzebom
- Dokładnie analizujemy każdą aplikację, jednak kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Kontakt telefoniczny z wybranymi kandydatami
- Z kandydatami wybranymi w procesie wstępnej selekcji, kontaktujemy się telefonicznie w celu umówienia spotkania
Rozmowa kwalifikacyjna
- Zazwyczaj rozmowa składa się z dwóch etapów. Na pierwszym etapie spotkasz się z osobą z działu HR. Przekażemy Ci informacje na temat działalności naszej firmy. Porozmawiamy o Twojej motywacji, doświadczeniu i oczekiwaniach. Na drugim etapie poznasz swojego przyszłego bezpośredniego przełożonego, który szczegółowo opowie Ci o oferowanym stanowisku. Prowadzimy rekrutację w języku polskim, ale możemy chcieć porozmawiać z Tobą po angielsku
Informacja zwrotna
- Niezależnie od podjętej decyzji kontaktujemy się ze wszystkimi osobami, z którymi mieliśmy okazję się spotkać
Witamy w Soletanche!
- Złożenie oferty pracy jest ostatnim elementem procesu rekrutacyjnego. Od tego momentu jesteś częścią naszego zespołu!